F.A.Q

Organisator

Tarieven vind je hier. We werken uniform: 0.50 euro per ticket(excl. BTW) + 1% per ticket. Optioneel kan indien gewenst één persoon van ticketpartner aanwezig zijn op uw evenement aan € 30,00 euro per uur (excl. BTW, excl. verplaatsingkost).

De organisator  van het evenement is verantwoordelijk voor het afhandelen van annuleringen en terugbetalingen. Indien een evenement wordt geannuleerd, moet de organisator klanten onmiddellijk informeren en afspraken maken over terugbetalingen. Ticketpartner.be kan logistieke support bieden en de terugbetalingen uitvoeren à 0.40 eurocent per ticket en een vaste eenmalige kost van 100 euro, excl. BTW

Wij bezorgen jou de nodige info over de check-in. De scan gebeurt via een gratis te installeren app. U ontvangt de nodige logins en paswoorden. U kiest zelf op hoeveel toestellen u deze app installeert en hoeveel entry’s u dus opent. Meerder poorten is een internetverbinding vereist voor de synchronisatie van de tickets.

U ontvangt een overzichtslijst met alle aangekochte tickets + tijden van check-in per ticket. Daarna worden alle aangekochte tickets betaald binnen de 3 werkdagen na uw evenement cfr de tarieven.

Dat kan zeker. Elke bezoeker krijgt automatisch een betalingsoverzicht/factuur na aankoop online tickets.

Indien gewenst is er support ter plaatse à 30 euro(excl. btw + excl verplaatsingskost) per uur. Na de briefing van de werking is dit uiteraard geen noodzaak.

Betaling gebeurt via een beveiligde ssl-versleutelde betaling(mollie) via BANCONTACT.

Je hebt geen extra kosten om te scannen. Scannen gebeurt met eigen mobile device. U ontvangt de app, login en paswoord. U kiest zelf op hoeveel toestellen u dit installeert en hoe u hier mee om gaat. Meerdere toestellen raden we aan een vlotte internetverbinding te hebben zodat een ticket geen 2x gebruikt kan worden op verschillende entry’s.

Bezoeker

Stuur ons een mailtje, geef de naam van de koper en wij verzenden uw ticket(s) opnieuw. De verzending gebeurt naar het mailadres waar de tickets de eerste keer gekocht werden. Er wordt geen ticket naar een ander mailadres verstuurd.

Dit hangt volledig af van de verkopende organisatie. Contacteer de organisatie hiervoor. 

Zit je mailbox vol? Heb je jouw spam/ongewenste mail gecontroleerd? Nog geen mail ontvangen? Contacteer ons en we sturen jouw ticket nog eens manueel op.

U doet met uw ticket wat u wil, maar elk ticket kan uiteraard maar 1x gebruikt worden. Ticketpartner.be heeft hier geen enkel verantwoordelijkheid voor.

Dat kan/mag maar moet uiteraard niet. We scannen zowel papier als mobile devices.